27 Mayıs 2013 Pazartesi

Yakışıklımla ilk deneyimim

,
Merhaba ben 18 yaşında 180-182 falan boylarında 60-65 kilolarında buğday tenli tatlı bi pasifim küçüklükten beri pasif eğilimim vardı ama hiç cinsel ilişki yaşamamaıştım bi gayla konuşmamıştım bile neyse 18 yaşına gelince artık sex yapma isteği iyice ağır bastı ama yaşadığım şehir istanbul izmir ankara kdr büyük değildi yakışıklı kendime göre genç bi aktif bulmak zor olucaktı bi kaç kişi buldum ama tiplerini beğenmemiştim neyse en sonunda aradığımı buldum. İyiki onla konuşmuşum adı Burak’dı. 19 yaşında 1.85 boylarında 70 kilolarında çok yakışıklı bir çocuktu ona aşık olmuştum ama o sadece sex istediğinden bende sex istiyorum demiştim 1-2 ay fln konuştuk ben gitmeye cesaret edemedim yada o cesaret edemedi ama en sonunda gel dedi tek başına yaşıydou yeri felan vardı yani çok p*rno izlemiştim napcağımı binlerce kez aklımda geçirdim. Neyse garajda beni karşıladı eve doğru yürüdk evi yakındı offf off inanamadım bu kadar yakışıklı bi çocuk nasıl gay olabilirdi yolda yürürken bile çoğu kız dönüp dönüp ona bakıyodu ve ben çok mutluydum aslında bende fena sayılmazdım tam bi pasiftim tatlı yakışıklı biriydim çoğu kişi derdi zaten çok tatlısın diye neyse evine vardık içeri girdik oturduk 2-3 dk ilk hamleyi onun yapmasını istiyodum beni öpmesini bekledim sonra bacağıma dokundu artık başlıyalım dedi bende gülümsedim ve dudaklarıma yapıştı camda görüşürken dudakların çok güzel parlatıcımı sürüyosun fln demişti ama sürmüyodum herekzde öle derdi kırmızı dolgundu parlatıcı sürüyosun diyenler bile vardı ama doğal haliydi neyse deli gibi öpüşmeye sevişmeye başladık ben çok heyecanlıydım ilk defa böle bişey yaşıyodum sonra üstümüzü çıkardık sonra ben onun altını çıkardım boxerını ısırmaya dişimle açmaya çalıştım ve sonra o muhteşem penis! inanın çok büyüktü hemen yapıştım emmeye başladım. Çok pis emiyodum çekiştiriyodum sıcacıktı çok süperdi ve penisi taş gibi olmuştu sonra artık girme vakti dedi ben acıcağını düşündüm ama artık dönüşü yoktu sonra kaldırdı beni krem sürdü yavaş yavaş girdi ilk başlarda çok acıdı ama sonra yerini zevke bıraktı çok güzel zevk alıyodum hızlı hızlı girmeye başladı sonra duvara domalttı üstüne aldı ve hoplattı süperdi ardından boşaldı ve bi öpücük kondurdu dudağıma yaptığım en iyi sexti dedi çok memnun kalmıştı benden sonra banyoya götürdü beni ordada devam ettik yaladım ben sonra bi posta daha koydu ardından gitme vakti gelmişti tekrar gelmemi istedi çok memnun kalmıştı tabi bende hemde ona aşıktım başkasıyla olma dedi bende zaten artık seninim olmam dedim galiba oda bana duygusal bişeyler hissetti oda benden başka kimseyle olmadı bu olay 1 ay önce oldu ara sıra gidip geliyorum yanıma hatta 3 gün sonra tekrar buluşucaz o beni çok mutlu ediyo bende onu lisenin bitmesine son 1 sene kaldı üniversiteyi onun yanında okumayı düşünüyorum kendi evi var hali vakti yerindeydi.
Bunlarıda okuyabilirsiniz!