14 Ağustos 2013 Çarşamba

Halamla bir gece

,
Arkadaşlar be cenk 18 yaşındayım istanbulda oturuyorum halamla kısa bi sure önce birlikte olduk. Neyse halam 40 yaşında fiziği cok iyi adı mehtap bigün bizim evde butun akrabalar oturuyoruz mutfakta sigara içerken halam geldi. Nasılsın falan derken yanıma oturdu ve bacagımi ellemeye başladı ben tabi amacını anlamamaştım ozaman sonra halam ben gidicem dedi babama bu arada halam tekti ogun kizi bizde pgku babasinda kalıcaktı bana halanda kal tek kalmasin dedi tamam dedim gittik halama cay kahve sigara derken salonda yatağı açtı yattı bende diğer odaya giderken sen nerde yatıcaksin gel yanıma yat ne olcak nağremmi var aramızda dedi ben jetn düştu tabi . Yattık uyudu sanndım ben sonra elini bacagima attı . Diger elinide karın kaslarımn üstüne ben tabi yapmak istemiodum halam sonuçta kalktım sigara yaktim oda kalkmis dusa girmis cenk diye bagirdi birsey oldu sandım kostum efendim dedim kapinın önünde havlumu getirsene dedi tamam ddim kapının önune kydum gidiom ki kapı açıldı döndüm cıplaktı 8.9 kere ilişkiye girdim bole vajina gormedim arkadaslar daracik bide iki çocuk annesi Dudagima yapisti bende kendimi hakim olamadim 5 6 dakika yiyistik beni soydu kucagima aldim salonda attim yataga sakso cektirdim bosalan kadar ilk postayi orda attim. Sonra analdan başladik iyidi dar ve cok zevkliydi bagirdi cok sonra ohhh ohhh demeye başladı orda bir posta daha attim 3.cuyu attik vajinasini yalamaya baslasim zevkten gozler kayiyodu bi ara o derece sonra girdim muhteşem ötesiydii . Anlaticaklarim bukadar sabahda beraber duş aldık gerisini siz düşünün :D
Bunlarıda okuyabilirsiniz!