4 Haziran 2013 Salı

İlk Sexim

,
Merhaba sex hikayeleri okurları. Size ilk seximi yazacağım. Ben 18 yaşında güzel vücutlu bir bayanım adım ise Esra. bizim sınıfta efe diye biri var derslerde gözlerimi alamıyordum ve en iyi tarafı ise aynı sırada oturuyorduk birgün ders boşken biz konuşuyorduk. Bana sex filmleri izlediğini ve hikayelerini okuduğunu söyledi. Bende azmıştım hımm peki nasıllar dediğimde güldü ve kimse görmeden memelerimi elledi ve bunlar gibi dedi gerçeğinide gösteririm dedim biraz düşündüm ve bunun zamanı geldiğini anladım ve evet dedim nerde buluşucaz dediğimde çıkışta benle gel dedi kimse anlamasın diye ayrı yollardan gittik ve evine varmıştık ailesinin tatilde olduğunu söyledi benimde ailem tatildeydi annesi ve babasının geceleri sex yaptığını söyledi ve güldüm içerden içecekleri getirdi içerken üstüne döktü ve üstünü çıkarmasını söyledim çıkarmassa hasta olucağını söyledim tabiki bu bir bahaneydi. Üstünü çıkardı bende çıkarabilirmiyim sıcak oldu dedim ve tabiki dedi çıkardığımda südyenimi gördü seninkiler iyimiş dedi daha yakından görmek istermisin dedim ve evet dedi ben südyenimi çıkarmak için elimi götürürken o birden çıkardı ve memelerimi yalamaya başladı bende o sırada pantalonunu çıkarıyordum ve siki dimdik olmuştu zorla ağzıma aldım boğuyordu ama zevkten uçuyordum taşşaklarını yalamaya başladım ve sıra bende dedi üstümdekilerin hepsini çıkartıp domal dedi ve domaldım. ardından o koca sikini götüme soktu inim inim inliyordu e beni kucağına aldı duvarda duvara yaslıyordu ve delice öpüyordu alttanda parmaklıyordu beni koltuğa yatırdı ve amımı yalamaya başladı çok sulanmıştı hımmmmmm ne güzel sıcak sıcak dedi ve yine güldüm sonra amıma sokmaya başladı 30-35 dakika şekilden şekile girerek amımı sikmeye başladı ve içime boşaldı ve çok yorulduk ikimizde yatakta yattık ve artık haftada 2-3 gün gidip ona veriyorum hikayelerimin devamı gelicek
Bunlarıda okuyabilirsiniz!