27 Mayıs 2013 Pazartesi

Her Türlü Fanteziyi Uyguluyordum

,
Merhaba yaşım 24 adım Mehmet kuzenimin adı ise tansu tansu birgün beni aradı nasılsın mehmet falan dedi bende iyiyim hoş beş sohbet sonra dediki haftasonu yanına geleyim konusuruz dedi uzun zamandır görüşmüyoruz dedi bende tamam görüşürüz dedim. kuzenim taş gibi sarışın 170 boşlarında 90 60 90 vücuda sahipti ben hep böyle bir sevgiblimin olmasını isterdim. neyse ben sabırsızlıkla hafta sonunu beklerken cumartesi oldu ve yatakta daha uyuyordum bize gelmiş ailem şehir dışına teyzem gile gitmişlerdi kuzenimde evin yedek anahtarı vardı üniversitede okuyordu bazen dersi geç bitince ecleri uzak oldugundan bizim ev okula yakındı ve bizim eve kalmaya geliyordu . ama uzun zamandır gelmiyordu bize direk kendi evine gidiyordu. herneyse , ben yatakta uyurken sabah 9-10 gibi kuzenim gelmiş ben uykudayım hala o ben uyandırmamıs banyo ya gidip dus alayım demiş ve banyoya gitmiş sonra duş alırken ben uyuyorum diye kapıyı kilitlememiş. Yıkanırken şarkı söylemeyi sever bende su sesine ve şarkı ya uyandım bu da ne bu ses te ne diyerek banyoya yöneldim ve kapıyı birden açtım birde ne göreyim karşımda fıstık gibi kız duş alıyor biran sankı herşey durdu biz birbirimize bakıyoruz sonra kendime geldim şaşkınım sen nezaman geldin dedim oda sen uyuyordun canım seni uyandırmak istemedim dedi benim sikim dimdik olmuştu. Onunda gözü benim sikimde dik oldugunu görmüştü. Sonra yavaş yavaş geldi ve havluyu üstüne sardı yaptıgın çok ayıp dedi bende bilmedim senın oldugunu dedim neyse gel sana bişeyler hazırlayım mutfaktan dedi göğüsleri taş gibiydi pürüzsuz dü neyse mutfağa gittik kahvaltı hazırlyor bana ben bişeyler giy üstüne dedim yok böyle iyi dışarısı çok sıcak yandım dedi duş iyi geldi biraz kalayım böyle dedi tmm dedim ve içimden yaşadın mehmet dedim.yüzünde güller açıyor hayırdır diyerek güldü bende hiçç ilkdefa çıplak biri karşımda duruyor dedim oda güldü sen terlemıyormusun çıkarsana üstünü dedi peki dedim bende çıkardım baksır ile kaldım sikim hala dimdik neden dik sikin dedi bende birden çıplak görünce dikeldi dedim hmm dedi ozaman gel benimle dedi yatak odasına gittik. orda beni yitti yatagın üstüne sonra havluyu çıkartı yere attı ve taş gibi biri karsımda duruyor adeta bir ingiliz atı gibiydi napiyorsun dedim kalkık siklere dayanamıyorum dedi. bende mutlu oldum olum yaşadın mehmet dedim kendi kendime ne oldu gülüyorsun dedi dedim bende karsımda çıplak kızlara dayanamam dedim ozaman kuzenim tansu ne duruyorsun çıldırt beni dedi ve ben ayağa kalktım ve bunun dudaklara başladım sevişiyorum göğüsünü yalamaya basladım baksırı çıkarttım ve kucagıma aldım sik beni aşkım dedi merak etme bitiricem seni dedim. Ardından sevişirken göğüsünü somururken kendisi sikimi aldı amına soktu kucagımın üstünde kıvranıyor ben sıkımı çekmedim içinde biraz kaldı öyle durduruyorum. Biraz daha sevistim ve amı sıcacık tı adeta çıldırıyorum kuzenım tansu kendınden geçti göğüsleri kocamandı delice benle sevisiyordu sonra yattım yataga ağır kuzenim üsteydi ağır ağır inip kalktı sikiyorum hızlandı aşkım beni bırakma birdaha hergün sikişelim dedi bende bırakmam seni artık diyerek sikmeye devam ettim sonra kalktı bacaklarını açtı ve bunun amını yalıyorum dilimi soktum amına adeta kendinden geçti sonra domaldı götüne soktum koca götü bitiriyordu beni sonra ben alta yattım o üstüme çıktı 69 pozisyonu aldık o sikimi somuruyor bende amını yalıyordum somurdum somurdum sonra amına sokmaya basladım ve çıldırdı o an kızlıgını bozdum ve benim olmustu artık göğüsünün üstüne boşaldım ve beraber duşa girdik çok güzeldi dedi beraber duş alırken sabunlandık ikimiz birde küvetin içine yatırdım ordada sikiştik ordada ağzına boşalmıştım banyo yaptık temızlendik aksam olmustu kendimizden geçmiştik sonra bu üstünü giymeye gitti yeşil dantelli sütyen ve kalçasının yarısından azını kapatan bir kilot giymişti bunla başbaşa sabaha kadar seviştik yine koynunda yattım göğüslerinin üstünde yattım sonra amının üstünde yattım evdede kimse olmadıgından çok rahatım ve azgınlıktan böyle birşeyi bukadar serbest sekılde yakaladıgım için ne yapacagımı bilmiyordum her türlü fantezi leri uyguluyorum sonra sabah sevistik ve eve gitti iki güne bir sikişmeye geliyordu çok seksi bişeydi
Bunlarıda okuyabilirsiniz!