30 Mayıs 2013 Perşembe

Kankamla Sex Fantezisi ( Gay hikayesi )

,
Merhaba ben Mert (kendi adım değil) ben bir gayim. 18 yaşında 170 boy ve 60 kiloyum bacaklarımda ve popomda kıl yoktur benim ilişki yaşadığım kişi ise Emir (gerçek adı değil) Emir 175 boylarında 17 yaşında 75-80 Kg civarı etine dolgun ama çok tatlı bi çocuktur aynı mahallede oturdugumuz için sık sık takılırdık gun geçtikçe muhabbetler sekss üzerinee geliyodu ve bi ara emirin bacaklarımı okşadığını fark ettim ses çıkartmadım baktım bır anda daha ileri gidip kasıklarıma dokunmaya çalıştı birden gülerek suratına baktım bu olaydan cesaret alan Emir beni eve çağırdı kanka gel sigaram var bişiler yeriz p*rno izleriz dedi neyse p*rno izlerken birden gay p*rnosu açtı olm ne açtın lan dedim oda olsn kanka bişey olmaz ya dedi neyse çekiyoruz birden üstüme atladı sikini götüme sürtüyodu aslında bende istiyodum çünkü pasiftim yani ama kendimi ağırdan satıyodum neyse 2-3 dakika sabrettikten sonra emir kazandı beni yatağa bağladı  ilk onda 15-16 cm ama acayip kalın beyaz sikini çıkarıp bana yalattı bi güzel gırtlağıma kadar bastırım sen benim or*spumsun dedi beni köpek pozisyonuna alıp arkadan öyle bir girdiki götüm paramparca oldu acı zevk çok garip bi his vardı içimde aradan 5 dakika geçti içimde volkan patladı resmen sıcacıktı emir götümden çıkarttığı yarrağını bana yalatıp temizletti ve beni çözdü.
İsteyerek yapmazsam video kasedi gösterip kötü şeyler olucağını söyledi bende hemen kabul ettim salak böyle bişey olmasa bile verirdim zaten vermeye yer arıyodum. Neyse basladım sıkını yalamaya. Ağzımın içinde büyüdü , büyüdü kocaman oldu ağzımdan çıkarttığımda şimdide bacak omuza atalım canım or*spum dedi bacaklarımı omuzuna alıp öyle güzel sikiyoduki çok güzel bi his 10 dakika böyle siktikten sonra üstüme yığıldı aradan 5 dakika geçti ben azmıştım bu sefer başladım ufaklığı yalamaya kaldırdım dedim bu sefer ben ne istersem o pozisyonda yapıcaz aşkım oda tamam dedi kucağında sik beni dedim aldı beni kucağına zıplata zıplata bir posta daha attı igttik yıkandık bi gün sonra yine gel kanka ( herkesin içinde diyo ) gel bize gidek dedi bende tamam dedim neyse bunların en giriş camdan giriş olur yani camı açık bırakmış tam sıkını yalarken bizim mahallenin diğer cocukları ali berkay geldi ooo sizi keraneciler bizde istiyoruz deyip siklerini çıkarttılar alininki orta böylu ince berkayınki uzun ve orta derecede kalında 3ü beni aralarına alıp siklerini  yalattılar sonra bana hard core yapıcaklarmış tecavüz ettiler resmen ben emirin üstüne çıktım zaten götüm kova gibiydi emirinkini köküne kadar aldım arkasından ali geldi götüme 2. yarrağı soktular ben arada tost oldum zevkten ve acıdan bağırken berkay sikini ağzıma soktu bi anda 3 yarrak yiyordum çok güzeldi mahallemdeki 3 cocuk kocam gibiydi artık beni her zaman sikiyorlardı.
Bunlarıda okuyabilirsiniz!