30 Mayıs 2013 Perşembe

Canım Karım

,
Merhabalar, size karımla geçen sex anılarımızdan birini anlatmak istiyorum.Eşim yaprak 1,75 boyunda 55 kilo tam bir lolitadır.Üniversitede beraber okuduk ve çıkmaya başladık.Flört dönemlerimizde elbette ufak tefek kaçamaklarımız oldu ama esas birbiirmizin tadına evlenince vardık.Yaprakla heycanlı bir sex hayatımız var ama bi gün benim açımdan bu sex hayatı dahada canlandı.Ben normal sıradan sex pek sevmem,sex yaparken fantazi kurmayı küfürlü konuşmayı çok severim ve bunların karım tarafından yapılması beni daha da çok tahrik eder.Yaprakla bi gün konuşurken onun daha önceden kendini tatmin ettiğini söyledi bana.Lise çağından itibaren evde kimse yokken önce eliyle okşarmış kendini ve daha sonrada koltuğun kenarına sürtünerek boşalırmış.Bana bunu söylediğinde sikim taş gibi oldu.Karım benim gözümde tam bi sex abidesi oldu,dediğim gibi normal utangaç kendiyle barışık olmayan bi kadın ve bununla sex hayatı sevmem ben ve yaprağın bunu söylemesi tamamen ona bakışımı değiştirdi. Sevişmelerimizde yaprak biraz kendini okşar ve nasıl boşladığını gösterir veya bunu anlattıkça daha şehvetlenirdik.
Dahada güzeli benim körpecik aşkımın iki erkekle zorla sikişme fantazisi varmış.Bunuda öğrenince tamamen hoşuma gitti bu olay ve sevişmelerimize bunuda ekledik.Arkadan sex yapmamamıza rağmen karım kucağımda zıplarken şimdi biride götümden giriyor dediğinde ikimizde şehvetlenip öyle boşalırız.Yine bi gün yatak odamızda mumlarımızı yaktık ve ayakta öpüşmeye başladık.Yaprak çok güzel dudaklarımı emerken or*sbusun sen dedim ve o günden beri karım benim or*sbum oldu.Ayakta uzun süre öpüştük ve benimki taş gibi onunkide sırılsıklam oldu.Yatağa yatırdım kuaförden yeni çıkmış amını güzelce yaladım ve suyunu hissettim sonra ayakta sikimi ağzına aldı güzelce yaladı,eliyle falan okşayarak iyice baştan çıkardı beni ve kucağıma oturdu başladı zıplamaya, ben bi yandan or*sbu diye bağırırken yaprak bir sik yetmez bana diye inliyordu.En son ikimizde boşaldık ve yatağa yığıldık.İnsanın karısıyla her türlü fantaziyi yatakta yaşaması çok güzel,karımı çok seviyorum ve sex hayatımızın sonuna kadar şehvetli olacağına inanıyorum. Saygılar.
Bunlarıda okuyabilirsiniz!