13 Ağustos 2013 Salı

Anneme Yakalanışım

,
Burada yazanların ne kadarı doğru bilemem orasını ama benim yazdıklarım harfi hafine DOĞRUDUR!! merhabalar ben kaan (takma ismim ) 18 yaşındayım bisexüelim. Annem hasret (takma isim) 43 yaşında yüksek lisans mezunu tesettürlü bir kadındır. Ben annemin çamaşırlarını giymeyi çok seviyorum özellikle kirli çamaşırlarını. Evde olmadığı zaman annemin sutyenini kilodunu jartiyerini tangasını kilotlu çorabını giyip kendimle oynaşırım. Bir tanede vibratörü var babamın şifreli çantasında durur hep, tabi ben şifreyi biliyorum onu alıp prezervatif geçirip kendimde kullanırım bir gün annem banyo yapmak üzere banyoya girdim annemde evdeydi o sırada. Kirli sepetinden aldım giydim kilodunu sutyenini biryandan kendimi parmaklıyorum bir yandan da mastürbasyon yapıyordum (bu arada benim alet 11 cm ve ince) kolum banyo kovasına çarptı ve kova düştü annemde ben düştüm zannederek banyoya geldi kapıyı açtı ve ben kapıyı kilitlememişim. Bu arada elim arkamda değildi annem beni o halde görünce şok oldu. Bir dakika falan hiç bir şey demedi tabi benim kafa yerden kalkmıyor ufak olan şeyimde zaten korkudan çekti kayboldu. Sonardan gülmeye başladı bu ne hal oğlum diye tabi ben ıı şeyy kem küm demeye başladım. Sonra tamam hadi utanma gel dedi beni o halde alıp yatak odasına götürdü. Bana çamaşırlarının karıştırdığını biliyordum ama giydiğin hiç aklıma gelmemişti dedi bu arada gülerek söylüyor bunları. Neden böyle bir şey yaptın ki dedi, yoksa eşcinsel misin dedi. İnkar ettim tabi hayır gay değilim sadece hakim olamadım kendime o anda giymeyi arzuladım dedim. Gay olmadığımı söylediğime sevindi tabi kadıncağız. Ben hala çamaşırların içindeyim ama. Kalktım üzerimdekileri çıkartayım dedim engel oldu yok işini bitir öyle çıkart dedi iyice utandım tabi ben. Utanma oğlum gayet normal falan dedi bak bunun sonu gaylıga kadar giderse kötü olur dedi. Ben yeniden kalktım tuttu kolumdan ve bir şey diyecem ama kızma utanma dedi aha dedim ayvayı yedik. Penisin çok küçük oğlum bi doktora mı görünsen ne dedi. Kalkınca kaç cm oluyor dedi ilerde evlendiğinde sorun çıkartır dedi iyice utandım tabi ölçmedim falan dedim utancımdan. Hadi bi ölç gel dedi yok falan dedim gerek yok ama ısrar etti o zaman ben ölçerim dedi ona da yok dedim ama kalktı cetveli getirdi hadi çıkart dedi yok dedim ama gördüm nasıl olsa dedi ben yok derken elini attı ve çıkarttı iyice çekilmiş halini. Kaldır dedi ama kalkmıyor ki korkudan mı heyecandan mı artık. Sonra hiç kızla ilişkim olup olmadığını sordu yok dedim olmadı dokunmalardılar bile mi dedi yok dedim dokunmadılar. Baktıkı kalkmıyor eline aldı sıvazlamaya başladı benim yüz kıpkırmızı oldu iyice. Uzun süre oynadıktan sonra kalkmaya başladı bunu görünce hele şükür dedi. İyice kalkınca eline cetveli aldı ölçtü 10 küsür çıktı, iyi 7 cmden büyükmüş dedi. Ölçtktn sonra penisim tekrar küçülmeye başldı bunu görnce sen bu gidişle işini bitirmycen ben halledeyim dedi tekrar eline aldı ve sıvazlamaya başladı yine kalkması uzun sürdü ben bişey diyemiyorum tabi artık bana mastürbasyon yaptırmaya başladı uzun süre boşalamadım annem hadi yavrum artık rahatla kasma kendini kolum yoruldu falan demeye başladı tabi o korku heyecanla boşalamıyor insan. Uzun süre mastürbasyon yaptırdıktn sonra nefesim hızlanınca anladı aha da geliyor yavrum dedi zaten çok boşalamam ama yinede diğerlerine göre bayağı boşalmaya başladım ben boşalırken annem gülüyrdu ellerine benim giydiğim kiloduna falan boşaldı sonra ellerindekileri de kiloda sildikten sonra bu sana yaptığım ilk ve sondu bunu unutacaksın dedi. Çamaşırlarımı isteğin zaman kullanabilirsin üzerine boşalabilirsin ama bana görünmemeye çalış dedi ve eğer eşcinselliğe ilgi duymaya başlarsan utanma çekinme haber ver dedi. Bende öptüm annemi teşekkür ettim onu sevdiğimi söyledim. Hadi git şimdi iyice temizlen abdest al dedi. Banyodan çıktıktan sonra ilk beni bi öptü pis pis gülümsedi ama o konu bir daha hiç açılmadı. Teşekkürler anne iyi ki varsın…
Bunlarıda okuyabilirsiniz!